Turėjote išlaidų sveikatos priežiūrai?
Užpildykite pranešimą apie įvykį mūsų mobilioje programėlėje arba svetainėje.
Prisekite išlaidas patvirtinančius dokumentus.
Šiek tiek palaukite.
Sulaukite iš mūsų grįžtamojo ryšio ir išlaidų atlyginimo.
Geriausi medicinos partneriai
Dažniausiai užduodami klausimai
- Prieš pradedant naudotis sveikatos draudimu, rekomenduojame susipažinti su turimo sveikatos draudimo sąlygomis. Sveikatos priežiūros įstaigose ir vaistinėse, kurios yra mūsų partneriai, reikės pateikti BTA draudimo kortelę ir asmens dokumentą. Dalį išlaidų, kuri yra numatyta kaip nekompensuojama dalis ir negali būti apmokama iš visų medicinos paslaugų / laisvo limito programos, reikės sumokėti pačiam apdraustajam.
- Visose sveikatos priežiūros įstaigose ir vaistinėse, kurios nėra mūsų partnerių, išlaidas reikės sumokėti pačiam ir ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų kreiptis į mus dėl išmokos.
- Kreiptis dėl išmokos galima užpildant prašymą mūsų svetainėje, pateikiant reikiamus dokumentus.
Užpildykite pranešimo apie įvykį formą savitarnoje arba mobiliojoje programėlėje "BTA Lietuva".
Visuomet informuojame savo klientus apie jų bylos eigą. Pasikeitus bylos būsenai, prireikus papildomos informacijos, apskaičiavus išmoką, informuosime Jus elektroniniu paštu arba telefonu. Taip pat galėsite stebėti bylos eigą savitarnos portale.
Kviečiame naudotis registracijos pas gydytoją portalu arba pasirinkite pageidaujamą gydymo įstaigą mūsų partnerių sąraše ir susisiekite su ja tiesiogiai.
- Atsitikus įvykiui, praneškite mums, užpildydami formą svetainėje ir pristatykite mums visus reikalingus dokumentus: medicinos pažymas, siuntimus, sąskaitas už paslaugas ir t.t.
- Mes apskaičiuosime išmokos sumą pagal Jūsų turimos draudimo programos sąlygas.
- Išmoką pervesime į Jūsų banko sąskaitą.
- Po bylos uždarymo paprašysime grįžtamojo ryšio įvertinant mūsų suteiktų paslaugų kokybę. Jūsų nuomonė mums labai svarbi, tobulinant mūsų paslaugas.