Patyrėte nelaimingą atsitikimą arba sveikatos sutrikimą?
Kreipkitės į gydymo įstaigą.
Iš gydymo įstaigos gaukite medicinos dokumentus.
Praneškite apie įvykį savitarnoje.
Gavę visą informaciją, mes per 3 darbo dienas priimsime sprendimą dėl išmokos ir susisieksime su Jumis.
Dažniausiai užduodami klausimai
- Įvykus nelaimingam atsitikimui, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 72 val., kreipkitės į gydymo įstaigą, kad Jums būtų suteikta būtina medicinos pagalba.
- Iš gydymo įstaigos gaukite medicinos pažymą, kurioje būtų nurodyta išsami informacija apie nustatytą diagnozę ir skirtą gydymą.
- Informuokite BTA apie įvykį telefonu arba užpildžius pranešimo formą svetainėje ir pateikite reikiamus dokumentus.
Užpildykite pranešimo apie įvykį formą savitarnoje.
Visuomet informuojame savo klientus apie jų bylos eigą. Pasikeitus bylos būsenai, prireikus papildomos informacijos, apskaičiavus išmoką, informuosime Jus elektroniniu paštu arba telefonu. Taip pat galėsite stebėti bylos eigą savitarnos portale.
- Įvykus nelaimingam atsitikimui, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 72 val., kreipkitės į gydymo įstaigą, kad Jums būtų suteikta būtina medicinos pagalba.
- Iš gydymo įstaigos gaukite medicinos pažymą, kurioje būtų nurodyta išsami informacija apie nustatytą diagnozę ir skirtą gydymą.
- Informuokite BTA apie įvykį užpildžius pranešimo formą savitarnoje ir pateikite reikiamus dokumentus.
- Sprendimą dėl draudimo išmokos mokėjimo BTA priims per kiek įmanoma trumpesnį laiką, neviršijantį 30 kalendorinių dienų nuo visų būtinų dokumentų apie įvykį gavimo dienos.